Summa sidvisningar

fredag 1 juni 2012

Bomba nu skiten ur Assad, och hans dataspel

"fru Clinton". Har hon inget eget efternamn, förresten. Fin avslutning på karriären om du befriar det där österlandsfolket. Du hamnade ju i ett äktenskap och i en umgängeskrets, där du fick den rollen.Du ville väl ha den.Vara utrikesminister för USA och det blev du ju när du stöttade den otippade hästen Obama. Nu måste du göra något. Det som "rollen" kräver. Eller ska en man ta över, när det börjar bli litet otäckt?
Och Mona sökte någon befattning i EU, en ganska hög, men blev förbisprungen. Mer nyheter följer.

Och ni, i "nya arbetarklassen":

Hör ni kvinnor, vad glad jag blir när jag ser att ni blev anpassade till era långa affärsdagar. Som att ha skolbarn, fast mindre krävande, antar jag.Ja då menar jag ju sån anpassning, som att kunna stå och le mot kunder, hela dagen."Ingen lyssnar ju på er" och ni verkar inte ha något behov av det heller..

Inget har ni och det ni skaffade tog man ifrån er,.när man ville.

 Om ni läser en sak kan ni vara säkra på att "de" manipulerar så ni inte ska få läsa klart och att de som manipulerar är yngre.Kursen vetenskapsteori B, fanns på studera.nu och "de" ville ändå inte, att den skulle komma igång, för professorn fick väl reslust, så han ställde helt enkelt in den.Drabbade ju bara en kvinna som hade kommit loss och igång och gjorde dessutom så hon blev utkastad ur studentboendet.
Nio månaders ensamhet i Vällingby, där man hade införsel från gamla studieskulder, och var lika förbannat ensam, som alltid.Det var en väldigt enkel kurs, men jag drabbades av superkomplex.
Men allt man kommer levande ur är väl bra. Men inte att man inte hittar jobb och bostad. Fy fan för automatiska lås på tvättstugedörrar, förresten! Boendejouren ville ha 2000 för att öppna. Sånt skit.Väldigt konstigt att just den tvättstugan aldrig går att boka igen med min bricka. Min mobil gick en timma fel p g a att jag uppdaterat den fel. Jag är en jävla klant.

Skrev på den här petitionen. "De ska ju ändå dö". (Ja, och det ska vi också).Jag har inte tittat, men kan TÄNKA mig. Gör det ni med! ("Alla" mina läsare, hahaha).
Jag önskar man hade en gård på landet och kunde vara befriad från detta med grannar (som man aldrig förstår sig på), eller med uppskörtade boendepriser. Hur man skulle kunna "leva på det", är förstås väldigt väl förborgat(för mig). Tror inte jag skulle kunna skicka "Francis" till slakt.

Bland allt mysko som bor(bodde?) här, finns (fanns?) det en arab som kunde öppna dessa automatiskt blockerade tvättstugedörrar.Jag frågade aldrig hur hon kunde det. Hon var pinsam, för den onämnbare, demonstrerade för henne, en gång, att han "gillade" mig. (Han klappade mig på arslet, i tvättstugan. *JIIZUZ*) Sen stack han ju och det blev så uppenbart att han jävlades med allt och alla. Så han har förstört en hel DEL för mig, minst sagt.Fy f-n en så oförskämd människa. Han skulle hångla överallt utomhus(varje trettioårings vardagliga umgängesmetod, med "motsatta könet". De spar sportande och konversation till sina gay-kompisar, i stället. Eller till "överordnade".

Det är SÅ skönt han håller sig borta.Om han ska släppa greppet och skitsnacket, så får man be honom om pengar. Då mailar han inte på veckor, hahaha. Senast låtsades han att "vänner" i Gbg fått en massa brev skickade från min adressbox. Vet absolut inte vad för blålögner, han kör med, denna gång.

Tanter (som jag själv) handlar och handlar MYCKET i affärer, ty de handlar åt "mamma" med. Jag fasar för att jag är så fattig och här är så outhärdligt, att  jag skulle behöva åka ensam och utsatt, till det där helvetet som är (alla nordligaste)Norrland. Det verkar som min son tycker att hon behandlat honom jysst.Och han har varit däruppe om somrarna, så han har nog snikat till sig en del av arvet. Så mycket misstämning som jag upplevt med henne, FINNS inte.

Kvinnor har inga egna rättigheter. De är antingen "döttrar" eller "fruar" eller "mammor". Och dessa ska alltid vara "snälla", trots att inget i samhället är snällt mot dem.

Är de ingetdera så har de inga pengar, om de inte är marknadschefer i globala koncerner, och om de dessutom inte vill umgås med lurendrejare och "forever single men" (som ju gör precis som de behagar), och som ska ha både frihet och ''förhållande", samtidigt, (hahaha) -så får kvinnorna stå med "skammen" (nåja den laestadianska, muslimska "skammen" har bytts ut mot ett allmänt utnyttjande), (minns också afghanistanskan/afghaniskan, som råkade vicka på höfterna till musiken på 'tv) -och hon ska fattiggöras, sjukförklaras och fördömas. I synnerhet av högerregimen vi har nu.

De kvinnor, som manssamhället, (och förskräckliga ohjälpsamma mödrar och institutioner i manssamhället) gjort försvagade, ska ha så liten del av "kakan" (*liknar mest spybollar*) och utsättas för allsköns skit, ensamhet, motarbetande, misstroende och förakt (och fråntagande)- detta sker med hjälp av/från "arbetande folk", som lismar, skvallrar och stjäl, men ser väldigt noga till att det inte "märks".

Min egen mor, min biologiska, var utsatt för detta.Men hon lyckades ju hitta en ny man i alla fall. Men jag blev ju med en barnrumpa, så jag får väl skylla mig själv.(men "som sagt", man känner ingen förrän man bott med den) - och nu är det nog för sent.

 Idag var det en av de flitigaste skribenterna på qruiser, med nicket "livia", som visade bilder av starka kvinnor, som "är sig själva". Inga våp som vill se gulliga ut, och "behaga manssvin",  precis. Allt från jätteryskor som bar enorma trädstammar över axeln, till bilder på en gestikulerande och skrattande Margaret Thatcher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar