Summa sidvisningar

lördag 9 juni 2012

After work, på Järntorget eller hur terror påverkar vissa.


After harrassig her she went after him to Luxembourg, hahaha.
före coach surfing, och Lux, häde det här!. Får man inte ens knulla, fast man fört sånt herrans väsen för att få gå med grabbara till Järtorget, så måste ma ju göra en drive, så man får NÅT svenskt och lättplacerat, hängades efter sig,till LUX, hahaha.? 

Jättearg, var han, jättelång tid,för han hade ju bara mig hemma. och jag hade ju hamnat så "omotiverat" på psyket och visat mig vara besvärlig. Jag kände det var så fel.
Jag har en bra ituition,. men dricker man en öl med grabbarna, så gör man.. *(Lugn, tjejen han var där med och som lät honom kyssa sig i nacken, har räddat sig till Östersund!)

Men frågan är om hon fortfarade "verkar perifert", d v s om de har något ihop, efter att hon blev dumpad därere, och han så lägligt, kom åter hit.. Statlig fodran frågade ju om jag bodde ihop med någon (vilket de f- inte har med att göra) och de befinner sig ju, i Östersund. Och Sari säger sig ha ringt dem om, varför de drar pengar från mig. Väldigt mycket och väldigt "lägligt" drar de pegar (så jag ska gå under) och ha en skitsommar när Sari äter från alla fat...Och anmäla dem för att de förstör för mig, för att de är pissed över östersundsbrudar som misslyckas med allt, det går väl inte heller? Eller? Såna "Bekantas bekanta", kan väl inte finnas,, eller kan det? Annars kan man väl börja tro på "karma", då. Irmeli(n?) själv, har förresten gått igenom andlig rening och "gått och blivit religiös", den lilla h... hahaha.

 Men jag hamnade på psyket, för han tog ut det lilla misslyckadet på mig, innan han for,.att han inte fick knulla henne här i Sverige, menar jag (och att jag blev sjuk av hans hastigt påkomna förtegenhet och svek, på Järtorget, fick jag ju "skylla mig själv" för):. Jag hade ju lätt kunnat få veta DET, om jag bara gjort litet research dagarna efter (men vem orkar kolla en idiot som jagar allt som har en fitta? Det är liksom nog att ha tråkmånsen boende) Hur han först träffat henne hade jag kunnat få reda på snabbt, tidigt, ästa omedelbart, i alla fall, (men vad hade det tjänat till, det hade bara blivit ännu värre liv)men inte att hon skulle följa efter hoom till LUX! DET VAR JU stora kåtslaget, måste jag säga.

 Att detta  var vad som hände FÖRE Luxembourg, har jag av en slump kommit att få veta, just ikväll. Sen har jag luskat ut resten. När jag läser damens blogg n u,, så faller ju HELA mönstret på plats. DE var tillsammas där och kullade där, i stället (eller så var de kanske i min säng innan dess (också?)
Skehelig. är hon i alla fall. Och om möjligt, ännu dummare, än jag.

Hon åkte dit, det var därför han inte kunde ta dit mig. Det var hennes ben han fotograferat de där tjocka och formlösa, fast utan ådror som syntes.

Sen när det tog slut skulle han "hem till familjen i Sverige igen".OCH HAN FICK BO ETT TAG, FÖR ATT ÅTER (kunna)DRA., DENNA GÅNG TILL DK. OCH HAN TOG MIG MED SOM "SÄKERHET" FÖR ATT KUNNA ÅTERKOMMA TILL SVERIGE. (Det viktiga är att han fick betala en del av DE MASSIVA elräkningarna,, förra hösten alltså, 2011, bl a var det därför det var bra, att han HAN ÅTERKOM den j-a ödlan..

(Nåväl, men jag och Henrik (snäll, snäll, snäll), fick betala merparten.)
(Vilken sopa!)

Hon har tydligen bott där, hos honom, på så kallad couch surfing. Det var ju när han var i Lux  han ägnade sig åt det.  Hon kom alltså efter honom, dit, trots att hon polisamält honom. Och jag lät honom komma "hem", efter att JAG gjort sammaledes, polisamält, för att ha skrivit just detsamma som står i bilden här ovan, (lilla Irmelis), till mig, när jag var  på psyket. " I vanmakt", säger polisen."We shall teach you how to behave. Now you are where you belong.  Now.let me enjoy the cheap whore laying in your bed" (De hade nog gärna velat ha min lägehet och stannat här, hororna..).
Men de behöver ju ite det, de satans marodörera och felkönade, de med testosteronet. Behave, menar jag.

Nu har S ju en (lagom tjock) "tjeckisk student" av "manligt" kön, boende hos sig, :)))eftersom jag inte för mitt liv vill bo i DK, när han horar 24/7 - i alla fall inte med honom,  (och inte heller, där jag bodde innan skatteverket skrev ur mig ur Sverige):Där har ha reda skämt ut sig vad tygen håller och hittat en dansk, urbota dum, pork-laden tjuvfitta.

Många satans förstörare och fittor, finns det., inkluderat snutygel, och norrrlädska bolagsfjäskare - FÖRSÄKRINGSBOLAG som inte kan se skillnad  mellan ett överfall (och hot och stöld)  och mellan en "kvarglömd" dator. Norrländska bolaget heter ""Moderna""  försäkringar"..(Undrar om "alla" mina besökare, är norrländska, med och lika "moderna") Kyss mig där bak! (Nej jag menar INTE nacken).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar